WARHAMMER+bn |
WARHAMMER |
bnElrich von Saruptfel
Sz | WW | US | S | Wt | Żyw | I | A | Zr |
3 | 9 | 12 | 2 | 4 | 100 | 29 | 1 | 15 |
CP | Int | Op | SW | Ogd |
k100 | 90 | k100 | k100 | k100 |
Broń:
Elrich nie ma pojęcia o walce, jest za to przekonany, że wszystkie istoty wokół są do niego pozytywnie nastawione. Jedyna broń którą nosi, to pobrudzona magicznymi wywarami dębowa laseczka, która nawet nie jest magiczna.
Zbroja
Jaka zbroja?! Elrich nigdy nie wpadłby na pomysł założenia czegoś do ochrony przed ciosami. Natomiast jego niesamowite szczęście sprawia, że niezależnie od wyniku trafienia, jest 50% szans na to, że każdy cios lub strzała go ominą.
Magia
Elrich von Saruptfel zna wszelkie czary opisane w podręczniku i do ich rzucania nie potrzebuje komponentów. Wydaje się, że dysponuje nieograniczoną ilością Punktów Magii.
Umiejętności specjalne:
Elrich nie bardzo panuje nad swoimi zdolnościami. Co k10 minut należy wykonać rzut k10 i sprawdzić wynik w poniższej tabelce. Jako środek zapobiegawczy, Elrich musi dostać coś słodkiego- wtedy Armageddon nieco się uspokaja.
1-5 | nic się nie dzieje |
6 | rzuca czar magii bojowej |
7 | rzuca czar magii elementarnej |
8 | rzuca czar nekromantyczny |
9 | rzuca czar demonologiczny |
10 | teleportuje się w dowolnie wybrane przez MG miejsce |
Wszelkie urządzenia, do których dorwał się Elrich mają k100% szans na zepsucie
Elrich jest całkowicie odporny na wszelkie efekty psychologiczne i wszelkie trucizny. Nie działa na niego żadna magia.
Jest wiecznie na "czekoladowym głodzie"- zrobi niemal wszystko dla słodyczy.
Charakter: chaotyczny, chaotyczny, chaotyczny dobry
Elrich jest jedną z postaci Starego Świata, które już za życia obrosły legendą. Nikt nie wie, ile ten ludzki czarodziej ma lat, skąd pochodzi, ani gdzie mieszka. Najdziwniejsze jest to, że on również sam zdaje się tego nie wiedzieć. Niektórzy twierdzą, że to zaginiony Bóg Chaosu. Pomimo, iż jest to sympatyczny staruszek, od Altdorfu aż po Norskę jest witany z takim samym zapałem, co najpotężniejsze z demonów Chaosu. W ślad za nim podążają bowiem Wielkie Kłopoty przez duże "K". Pojawia się znikąd niby Latający Holender wieszcząc swym przybyciem śmierć i zniszczenie- jest jak katalizator wszelkich klęsk i nieszczęść. Boją się go również wszelcy wynalazcy, uczeni i inżynierowie, gdyż Elrich kocha wszelkie cuda techniki i zazwyczaj chce je bliżej poznać- już nie jedna bitwa zmieniła swój bieg, ponieważ czarodziej rozmontował jakąś maszynę oblężniczą czy odpalił katapultę... Znane jest również zamiłowanie von Saruptfela do konstruowania własnych wynalazków- magiczne artefakty takie jak niesławna "piłeczka" (132 ofiary śmiertelne i liczba ta wciąż rośnie), czy "maszyna do latania" (z powodu kłopotów z lądowaniem zawaliło się całe skrzydło cesarskiego pałacu w Altdorfie i świątynia Sigmara w Marienburgu) mówią same za siebie.
Innymi słowy: zostaliście ostrzeżeni
Osobowość:
Czarodziej jest wiecznie roztrzepany i posiada przykrótką pamięć. Jego zwyczaj mamrotania pod nosem prowadzi do uwalniania się w niekontrolowany sposób całej gamy zaklęć. Jednak jest wyjątkowo pozytywnie nastawiony do wszystkich istot- niezależnie: rozumnych czy nie- zdarzało mu się organizować garden-party dla demonów i Rycerzy Chaosu, czy też próbował pożyczyć filiżankę cukru od smoka- gadzina zeszła na atak serca ze śmiechu.
Wygląd:
Elrich jest niskim, drobnym staruszkiem o imponująco długiej brodzie, o którą się zawsze potyka (jak i o wszystko inne na jego drodze). Jego roztrzepanie powoduje, że rzadko kiedy nosi na głowie kapelusz- najczęściej próbuje zakładać rozmaite hełmy, zwierzęta, jak również i nocnik. Zawsze nosi pluszowe pantofle-króliki, a na długą, pocerowaną niebieską szatę haftowaną w gwiady i półksiężyce zarzuca fioletowy szlafrok (kiedyś w zimie próbował się ubrać w żywego niedźwiedzia). Podpiera się brudną dębową laseczką, a uważni obserwatorzy zanotowali, że w lewej kieszeni szlafroka gnieździ się rodzina łasic...
KOMENTARZE:
Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.
2005-12-28 22:18 IP: brak danychmysle ze za duzo zywotnosci... 100!!! lekka przesada--
~ .
2006-06-30 13:49 IP: brak danychNajciekawszy BN, jakiego widziałem :)--
~ANKS
2006-08-13 13:35 IP: brak danychbuhahaha paadlem normalnie zapodam naszemu MG niech go wplecie bedzie smiesznie na sesji:D--
~Jodri Silverhammer
2006-08-15 08:17 IP: brak danycha ja zostawie to bez komentarza nie skomentowalem pileczki wytrzymalem cerbera tego maga tez wytrzymam. przeciez zyjemy w wolnym kraju no nie? ;-)--
~Lars Plomiennooki
2007-01-01 16:58 IP: 81.190.164.235Skoro uważa że wszyscy wokół niego są pozytywnie nastawieni,to po co mu dębowa laseczka? :D--
~SeIVoth
2007-01-20 23:36 IP: 83.24.173.41Do podpierania się? Przecież to leciwy staruszek--
~Lady Ania
2008-02-24 00:09 IP: 79.184.247.242No genialny BN nie ma co:D
Jak go wprowadziłem na sesji to jesden z moich BG stracił chyba ze 100 koron na czekolade:D oraz "dziwnym pechem zepsuł sie jego łuk z którego chciał strzelić czarodziej:D"
Tylko ja zmniejszyłem jego szczescie i żywotność.
Polecam też każdemu MG wprowadzic cos takiego jak: wysdyła BG w wybrane przez MG miejsce na czas (rzucamy k100 i otrzymany winik to czas w minutach)bardzo ciekawy potem jest rezultat:D--
~Dudek
2010-12-09 18:34 IP: 89.78.70.204Dziwna postać, ciężko ją wprowadzić- jako pomocnik dla drużyny zbyt silny( chyba że wypadnie mu np. wiatr śmierci przy losowaniu czarów), jako wróg albo jest za łatwy( 3-4 osoby rąbią go jak miło) albo za silny gdy od razu zacznie walić czarami. Moim zdaniem dobry tylko do sesji jednoosobowych, albo jako pracodawca.--
~Shimospeher
2010-12-18 18:34 IP: 91.215.80.140Ja pierdzielę... Napisałem to prawie 10 lat temu i jeszcze dostaję komentarze. Widac, Warhammer wiecznie zywy--
Aquilion
DODAJ KOMENTARZ