ŚWIAT MROKU+dar |
ŚWIAT MROKU |
dar*Dusza wichru
Swara przywołuje potężny wicher, który staje się jego sprzymierzeńcem osłabiając przy tym wrogów. Podczas gdy gepard ślizga się wśród podmuchów, wolny i bardzo szybki, jego przeciwnicy stają się powolni i zdezorientowani, gdyż muszą walczyć z nawałnicą. Nie ma lepszej okazji na atak...
Mechanika:
Swara wykonuje test Oddziaływanie + Pierwotne instynkty (poziom trudności zależy od pogody: bezwietrzne południe- 9; lekki wiatr- 6; zawieja- 5; huragan- 2) i musi wydać jeden punkt Gnozy i Siły woli. Za każde dwa uzyskane sukcesy wszyscy przeciwnicy atakujący Swarę (ale również wszyscy jego sprzymierzeńcy!) tracą na czas trwania daru (jeden sukces-1 minuta) jeden punkt Zręczności, a gepard zyskuje tyle samo do zręczności na czas działania daru. Jeśli Zdarzy się tak, że przeciwnik straci wszystkie punkty zręczności, oznacza to, że wiatr go podciął i teraz nie może się podnieść na nogi.
KOMENTARZE:
Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.
2008-12-19 10:12 IP: 89.171.46.5supcio gra poozdro polecam--
~piotrek
2008-12-19 10:12 IP: 89.171.46.5supcio gra poozdro polecam--
~piotrek
DODAJ KOMENTARZ