losowe inne prace z tej kategorii:
    Nie masz jeszcze swojego konta? Zarejestruj się. Po pierwsze
    podaj swój nick:
    WARHAMMER+rasa | WARHAMMER | rasa
    Sekthanie
    Niewielu ludzi czy krasnoludów zdaje sobie sprawę z faktu, że poza dobrze znanym Starym Światem rozciągają się ogromne połacie nieznanych lądów i nieprzebytych mórz. Tajemnicze królestwa elfów- Ulthuan na południu, wilgotna kraina jasczuroludzi- Lustria hen, na południowym zachodzie. A na północy, w Nowym Świecie, na kontynencie Naggaroth czyha straszliwa groźba Mrocznych Elfów. I tam też jest kolebka cywilizacji Sekthan.

    Sekthanie są dziwnymi istotami przypominającymi skrzyżowanie człowieka i drapieżnego zwierzęcia. Te pokryte futrem, opatrzone ogonem, pazurami i zwierzącą głową humanoidy nie są jednak Pomiotem Chaosu, a produktem ewolucji pokierowanej przez Dawnych Slannów. Na Naggaroth stworzyli oni wspaniałą cywilizację, dorównującą tylko staremu Imperium człowieka. Ale potem przyszły Mroczne Elfy i ciemność. Sekthanie wycofali się ze swych nadrzewnych miast i musieli szukać nowego domu...


    Panterody
    Panterody swą aparycją przypominają wielkie koty. Są niezależną, wysoko rozwiniętą kulturalnie i magicznie rasą. Ponad wszystko cenią honor i wolność. Choć są drapieżnikami, znakomicie umieją panować nad swoimi instynktami. Dzięki swoim przymiotom (czuły węch, widzenie w ciemności, kły i pazury) są znakomitymi wojownikami i myśliwymi. Z natury są złośliwe i mają paskudny charakter.


    Język: staroświatowy i Sehethen (sekthański)

    Widzenie w ciemnościach: 45 metrów

    Charakter: neutralny

    Wzrost: koty 170+2k10(cm), kocice 160+2k10(cm)

    Psychologia: skłonne do niechęci do elfów, nienawidzą mrocznych elfów


    Kanidianie
    Druga co do liczności po panterodach rasa. Kanidianie są wilkopodobnymi wojownikami od wielu wieków służący panterodzkiemu cesarstwu. Są potężnie zbudowani, diabelsko silni i wysoce wprawni w wojennym rzemiośle. Nie są indywidualistami, jak ich koci kuzyni- zazwyczaj działają grupowo. Nie należą jednak do najbystrzejszych istot. Nie potrafią zrozumieć abstrakcyjnego myślenia, wobec czego raczej kiepscy z nich magowie i uczeni.


    Język: staroświatowy i Sehethen (sekthański)

    Widzenie w ciemnościach: 30 metrów

    Charakter: neutralny

    Wzrost: wilki 185+2k10(cm), suki 170+2k10(cm)

    Psychologia: nie ma specjalnych zasad psychologicznych


    Vulpini
    Jedna z najmniejszych i najsłabszych fizycznie sekthańskich ras, ale za to wcale nie najgorsza. Te humanoidalne lisy to świetni złodzieje, znakomici uczeni i magowie ustępujący siłą tylko magom Szlachetnych Elfów. Brak potężnych mięśni rekompensują diabelskim sprytem, wyważeniem i opanowaniem. Nikomu nie ufają i nikt nie ufa im, ale jeśli kogoś obdarzą swą przyjaźnią bądź miłością, będą temu uczuciu wierne do końca życia.


    Język: staroświatowy i Sehethen (sekthański)

    Widzenie w ciemnościach: 30 metrów

    Charakter: neutralny

    Wzrost: lisy 155+2k10(cm), lisice 150+2k10(cm)

    Psychologia: nie ma specjalnych zasad psychologicznych


    Mustelini
    Mustelini są niedużymi, podobnymi łasicom czy kunom sekthanami. Są wzrostu vulpinów, ale mają od nich o wiele drobniejszą budowę. Ale to jednak tylko pozory. Mustelini swą zręcznością nie ustępują panterodom i mają od nich jeszcze gorszy charakter. Są znakomitymi zabójcami, złodziejami i żeglarzami. Jak świat długi i szeroki są cenionymi szpiegami. Mają wredną naturę i chciwsze są od krasnoludów. Za złoto gotowe są wbić przyjacielowi nóż w plecy i sprzedać własną babcię. Całe szczęście, że kiepscy z nich magowie.


    Język: staroświatowy i Sehethen (sekthański)

    Widzenie w ciemnościach: 25 metrów

    Charakter: neutralny

    Wzrost: mustelini 155+2k10(cm), mustelinki 150+2k10(cm)

    Psychologia: nie ma specjalnych zasad psychologicznych




    współczynniki







    Umiejętności


    W tabelach umiejętności i podstawowych profesji należy rzucać kośćmi tak jak w przypadku człowieka.

    Umiejętności obowiązkowe (jedna zawsze, pozostałe do wyboru w zależności od ilości umiejętności):


    Panterody: bystry wzrok; czuły słuch; specjalna broń- pazury; cichy chód; czuły węch; wspinaczka

    Kanidianie: czuły węch; czuły słuch; cichy chód

    Vulpini: czuły węch; czuły słuch; etykieta

    Mustelini: czuły słuch; bystry wzrok; czuły węch; wspinaczka; szybki refleks





    Punkty Przeznaczenia







    Wiek

    Jak u ludzi





    Magia

    Panterody i vulpini jak ludzie i elfy. Kanidianie i mustelini jak krasnoludy i halflingi.





    To by było na tyle. Mam nadzieję, że spodoba się Wam gra istotami z Kany, mojego ojczystego świata. Jeśli pojawią się jakieś pozytywne opinie, być może stworzę dodatki specjalnie dla sekthan.


    KOMENTARZE:

    Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.


    2005-03-14 20:52    IP: brak danych


    brak opisu budowy vulpini pozaty całkiem nieźle
    --
    ~Sentre


    2005-11-01 22:21    IP: brak danych


    nieżle podziwiam prace pozdro dla autora
    --
    ~rapidoo


    2006-05-15 14:43    IP: brak danych


    a ja polecam znow strzał w łeb! jak tym grać w WFRP?
    --
    ~naładowałem już broń!


    2006-06-12 17:42    IP: brak danych


    a coś takiego jak profesje to specjalne są dlań czy tak jak dla innych ras??
    --
    ~beeeck


    2006-11-26 15:50    IP: 83.19.47.42


    Jahahahahahahaaha co ci sie wogule wykreowalo w twojej zakreconej glowie jak mozna takie cos wymyslic cos ty palil jak to pisales jakim cudem tys na to wpadl no poprostu niemam pojecia jak mozna takie idiotyzmy wymyslec i w dodatku umiejscowic to w swiecie warhammera jahahahahahaha niech sigmar sie nad toba zlituje !!!!!!
    --
    ~Mark


    2006-12-01 21:59    IP: 83.238.234.117


    a ja uważam że zdeżenie takiej grupki graczy z obcą nieprzewidywalną dla nich cywilizacją to odbry pomysł:) choć zupełnie odradzam granie takim zwieraczkiem... to żeczywiście mogło by uszkodzić świetny klimat WH...
    --
    ~darkiwan


    2022-05-16 18:28    IP: 37.120.217.243


    Ja bym grał!
    --
    ~RODO OBOWIĄZUJE


    DODAJ KOMENTARZ

    Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe

    Podaj swoje imię*:
    Podaj swój adres email:
    Zapisz słownie cyfrę 6*:



    Zawarte tu prace moża wykorzystywać tylko za wyraźną zgodą autorów | Magor 1999-2018 | Idea, gfx & code: Vaticinator | Twoje IP: 18.118.210.233