Jakiś czas temu pisałem o projekcie powstającym przy współpracy wydziału Grafiki Wrocławskiej ASP z wydziałem Matematyki na Uniwersytecie. Projekt ten polegał na stworzeniu gry ekonomicznej dla wielu graczy. Gra oferuje kilka zróżnicowanych światów. Jeden z takich światów został zaprojektowany przeze mnie, a jego nazwa to "10.000 Before Magor". Gra nie jest jeszcze w pełni ukończona i wymaga kilku poprawek, ale myślę, że mogę zaprezentować już jednego screena. Zapraszam tutaj. Vaticinator
KOMENTARZE:
Tylda (~) oznacza podpis osoby niezarejestrowanej.
2008-06-13 09:07 IP: 79.175.218.45 Wyglada bardzo fajnie, tylko czemu wszystko jest bezowe? -- ~Kotecek2008-06-13 16:39 IP: 79.188.38.226 Zapowiada się ciekawie :] -- Nevermore
2008-06-13 17:48 IP: 80.54.108.30 ciekawie.. prócz "ciekawie" jest "grywalnie i szałowo"? -- Ramirez
2008-06-13 19:55 IP: brak danych Jak na razie szału nie ma. Proces tworzenia gry jest dość skomplikowany, chyba zwłaszcza w przypadku gier multiplayer. Grę czeka jeszcze wiele uzupełnień i betatesty, które pozwolą wyregulować produkcję i pobór surowców w celu poprawienia grywalności.
Dlaczego beżowa? Chciałem być dość oszczędny w kolorach. Poza tym wszystkie elementy menu są czerwone, co dobrze się komponuje.
Dodam, że projekt będzie oczywiście kontynuowany i wiele może się jeszcze zmienić. Niemniej na czas wakacji prace zostaną najprawdopodobniej zawieszone. Pozdrawiam ;) -- Vaticinator
2008-06-15 21:56 IP: 77.236.11.245 znowu kawałeczek do podziwiania i długa męka oczekiwania na więcej? to niehumanitarne *wydęła usta, udając że jest obrażona* -- Quellen